Marketing w sporcie i e-sporcie
Kwalifikacje absolwenta.
Cel studiów:
- Zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych technik zarządzania organizacją sportową, m.in. klubami sportowymi, klubami e-sportowymi, klubami fitness, rekreacją sportową dzieci i młodzieży
- Zdobycie wiedzy z zakresu koncepcji marketingu sportowego, zasad organizacji imprez sportowych
- Zdobycie wiedzy z zakresu promocji sportu
- Zdobycie wiedzy dotyczącej zasad współpracy z mediami, sponsoringu sportowego, zarządzania wizerunkiem organizacji sportowej
Kim możesz być po studiach:
- Menedżerem klubów sportowych i klubów typu fitness i e-sport
- Specjalistą w jednostkach administracji samorządowej działających w sferze sportu
- Menedżerem kierującym organizacjami dbającymi o sport na szczeblu samorządu lokalnego
- Specjalistą ds. organizowania imprez sportowych
- Specjalistą przygotowanym do pracy w przedsiębiorstwach współpracujących z organizacjami sportowymi oraz współpracy z innymi organizacjami sportowymi
Twoje umiejętności po ukończeniu studiów:
- Umiejętność pozyskiwania sponsorów oraz współpracy ze sponsorami
- Umiejętność tworzenia nowoczesnej kadry menedżerskiej w różnego typu jednostkach sportowych
- Umiejętność pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na rozwój kultury fizycznej z funduszy unijnych
Przykładowe przedmioty:
- Strategie e-merketingu
- Zarządzanie obiektami sportowymi
- Nowe media
- Historia sportu, ruchu olimpijskiego i e-sportu
- Wirtualne uczestnictwo w kulturze masowej
- Organizacja imprez sportowych
- Komunikowanie i kreowanie wizerunku w social mediach
- Czas trwania studiów: dwa semestry